neděle 12. července 2015

Výzva - den dvanáctý

Dnešní úkol nebyl jednoduchý...

Úkol č. 12: Troufněte si na maso s kostí
Kuchařka pro dceru

Asi bych se ráno divila, co s tím. Ale naštěstí jsem byla na počítači i chvilku po půlnoci a zjistila, co a jak. A hned jsem si říkala, jaký je to pech, že minulou neděli jsem dělala hovězí ossobuco s šafránovým rizotem a týden předtím pekla žebra. Naštěstí jsem měla v mrazáku krůtí stehno, takže bylo jasno.


Oběd se celkem vydařil. Stehno jsem upekla na másle s trochou dětského grilovacího koření od Antonína (přece jen většinu jídel uzpůsobuji prckům a ke krůtě a stehnu obzvláště se nějaké to červené koření docela hodí), a podávala s hráškovou rýží. Děti talíře doslova vyluxovaly :-).


P.S.: Opět jsem ocenila dárek od mé maminky - velkou pečící nádobu značky Emile Henry. Stehno se vešlo celé a maso bylo díky pečení pod poklicí krásně šťavnaté. O vypečenou kůrku se postaral gril.

Žádné komentáře:

Okomentovat