čtvrtek 9. ledna 2014

Pánská háčkovaná čepice

Kamarádky jsou mimo jiné dobré i k tomu, že vás inspirují a motivují. Takže jsem se nechala (jako v poslední době už mockrát) inspirovat a pro svého úžasného muže uháčkovala zimní čepici. Návod jsem našla (jak jinak) na internetu a příze nakoupila přímo v návodu doporučované, abych neudělala chybu - přece jen jsem stále začátečník ;-). A čepice sedí celkem pěkně (ani jsem nezkoušela vyfotit na modelovi, asi by mě hnal :-)).



Materiál: DROPS Alaska, http://www.garnstudio.com/lang/cz/yarn.php?id=22
Návod: http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=5004&lang=cz

4 komentáře:

  1. Je moc hezká a obdivuju, že máš tak zodpovědného muže, který nosí čepice Ten můj chodí pořád na lehko a pak se strašně diví, když nastydne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jj, když přituhne, čepice nosí... ale šály nějak bojkotuje, a to má fakt jednu pěknou... ;-)

      Vymazat
  2. Ta je super a jaká je ta vlna???? Nekouše?? Ještě jsem s ní neměla tu čest.... Taky mám teď udělat nějakou tu pánskou čepici a ta je fakt bombastická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, mě trochu kouše, ale já jsem na vlnu dost háklivá. Muž nic neříkal a čepici v pohodě nosí... Jinak díky :-)

      Vymazat