středa 1. května 2013

Prvomájové kulinaření aneb óda na pórek

To bylo tak... když se někdo vydá na malém městě na nákupy na čarodějnice v pět odpoledne, nemůže čekat zázraky, že... Takže z toho, co se nabízelo, skončily v nákupní síťovce cherry rajčátka, pár banánů a hlavně pórek. Pomlčím o tom, že jsem v časové tísni ani nepřemýšlela o takové prkotině, jako třeba že vlastně netuším, kolik ho kilo stojí a jen jsem spěchala, abych nezdržovala (už bylo minutu po zavíračce). No cena byla zajímavá, ale jíst se musí :-).

Dnešní menu sestávalo z polévky vichyssoise a lotrinského kari-pórkového koláče. Tuto slavnou polévku - bramborovo-pórkový krém - jsem už vařila poněkolikáté a vřele doporučuji (je skvělá i studená, což se teď na jaro/léto celkem hodí), pórkový quiche jsem dělala poprvé. Překvapila mě úžasná kombinace na másle restovaného pórku a kari. Rozhodně je to další recept do mé virtuální kuchařky.



Recepty z internetu: vichyssoise a lotrinský kari-pórkový koláč

Žádné komentáře:

Okomentovat